wtorek, 17 stycznia 2012

Ptc Sense

Kolejnym buxem który chciałem Wam przedstawić to Ptc Sense.Praca polega jak większość buxach na klikaniu w reklamy a następnie oglądaniu ich przez 30 sek.Za każde takie działanie otrzymujemy 1$.Dziennie ukazuje się 5-10 reklam, więc w ciągu dnia możemy zarobić około 8$ !!! Dodatkowo dostajemy 10$ za rejestracje w innych portalach, które są polecone przez ptcsense.Firma wypłacalna , pozytywnie oceniania i polecana na forach zagranicznych! Pieniądze wypłacane na PAYPAL.PL!!!
Nie czekaj tylko zarabiaj....naprawdę warto!!!

2 komentarze:

  1. KOCHANY, JA JESTEM W TYM SCAMIE OD 14 MARCA 2011 I JESZCZE ANI JEDNEGO DOLARA Z NIEGO NIE WIDZIAŁEM. ZARASZAM NA STRONĘ GDZIEZARABIAM.BLOGSPOT.PL I WALCZZDLUGIEM.BLOGSPOT.PL . TAM MASZ I PROFITCLICKING I BANNERSBROKER I UPP . BO NIE MA TAKIEGO BIZNESU W INTERNECIE GDZIE NIE WKŁADAJĄC KASY ZARABIAMY KROCIE!!! JESTEŚ INNEGO ZDANIA?? POKAŻ DOWODY WYPŁAT! NA POLSKIE KONTO BANKOWE!

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 dolar za kliknięcie to bardzo dużo, dlatego nie chcę mi się wierzyć, że firma jest wypłacalna

    OdpowiedzUsuń